Zasady bezpieczeństwa
W trosce o komfort i wypoczynek Gości Ikar Plaza wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa, które pozwolą na pełną regenerację i bezpieczny pobyt. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, by obiekt funkcjonował zgodnie z aktualnymi wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia, a do przestrzegania zasad zachęcamy również naszych Gości. Dbajmy o siebie nawzajem!
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA:
- Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście, pracownicy i dostawcy.
- Po wejściu na teren obiektu Goście pracownicy i dostawcy mają obowiązek umyć a następnie zdezynfekować ręce.
- Na terenie obiektu Goście, pracownicy i dostawcy zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic.
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
- Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach klimatyzatorach.
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE:
- Zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji głównej.
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia i dezynfekcji rąk zgodnie z instrukcjami dostępnymi na terenie obiektu.
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
- W przestrzeniach ogólnych dostępne są płyny do dezynfekcji rąk.
- W przypadku wystąpienia u Gości niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, Gość ma obowiązek zgłosić telefonicznie zaistniały fakt obsłudze obiektu (recepcja, nr tel. 600 / 650).
BEZPIECZNE WNĘTRZA:
RECEPCJA:
- Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
- Przy recepcji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
- Terminale płatnicze są zabezpieczone folią i dezynfekowane po każdym użyciu.
POKOJE:
- Rutynowe sprzątanie pokoi odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa. Życzenie sprzątania pokoju należy zgłosić w recepcji głównej, pod nr telefonu 600 / 650 dzień wcześniej do godziny 14:00.
- Serwis pokoju odbywa się w środkach ochrony osobistej (maseczka lub przyłbica, rękawiczkach jednorazowych).
- W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się wietrzenie oraz dezynfekcja przy użyciu odpowiednich środków.
JADALNIA / RESTAURACJA / LOBBY BAR
- Restauracja Ikar Plaza/I piętro jest nieczynna do odwołania.
- Lobby bar Ikar Plaza/parter jest czynny codziennie w godzinach 9:00-21:00, przy czym wszystkie napoje wydawanie są wyłącznie na wynos.
- Posiłki, które Goście mają wykupione w pakiecie, wydawane są wyłącznie na wynos w jednorazowych opakowaniach w jadalni Ikar Plaza/parter w godzinach:
- Śniadanie 08:00-10:00
- Obiad 13:00-15:00
- Kolacja 17:00-19:00
- Przed wejściem do jadani dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym oraz jednorazowe rękawiczki; Goście proszeni są o dezynfekcję rąk i ubranie jednorazowych rękawiczek.
- Zużyte opakowania po posiłkach prosimy zapakować do worków na śmieci, które znajdziecie Państwo w pokoju i pozostawić je na korytarzu hotelowym. Prosimy nie wrzucać do worków szklanych opakowań.
WELLNESS & SPA / BAZA ZABIEGOWA:
- Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk.
- Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun.
- Sala fitness jest nieczynna do odwołania.
- Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
- Pracownicy zobowiązani są do noszenia sprzętu ochrony osobistej.
Zakres usług zawartych w pakietach oraz forma ich świadczeń uzależniona jest od obowiązujących obostrzeń nałożonych na obiekty hotelowe w trakcie trwania pandemii Covid-19. Obiekt zastrzega sobie prawo do odwołania pakietu ze względu na sytuację związaną z pandemią.